فروشگاه اینترنتی ونداکالا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی ونداکالا

 

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی ونداکالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ونداکالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

 

1- قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی ونداکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

2- تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی ونداکالا اقدام کند.

همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی ونداکالا یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشگاه اینترنتی ونداکالا است.

فاکتور کالاهایی در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند حداکثر 48 ساعت زمان خواهند برد تا به دست مشتریان ساکن شهر یزد برسند و برای مشتریان سایر شهرستان ها بین 3 تا 7 روز زمان خواهند برد.

 

3- ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی ونداکالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی ونداکالا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی ونداکالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی ونداکالا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

همچنین ممکن است فروشگاه اینترنتی ونداکالا برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

 

4- خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه اینترنتی ونداکالا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی ونداکالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

 

5- روند استرداد وجه

در صورت مرجوع کالا توسط خریدار، پس از دریافت خرید توسط فروشگاه اینترنتی ونداکالا و در صورت تایید مرجوعی و همچنین هزینه های احتمالی (مانند حمل و نقل و …)، حساب کیف پول اعتباری کاربری همان خریدار معادل مبلغ همان خرید، شارژ خواهد شد.

 

6- روند مرجوعي كالا

در صورت درخواست مرجوع خرید صورت گرفته توسط خریدار، خریدار می بایست از طریق یکی از راه های ارتباطی در فرم تماس با ما، علت مرجوعی را شرح و پس از کسب تاییدیه اولیه از فروشگاه اینترنتی ونداکالا هماهنگی های لازم جهت مرجوعی، اقدامات لازم را انجام دهد.

 

7- نحوه فسخ خرید

خریدار میتواند خرید خود را قبل از مرحله بسته بندی و ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ونداکالا از طریق طریق یکی از راه های ارتباطی در فرم تماس با ما، فسخ نماید.

در صورت فسخ خرید توسط خریدار روند استرداد وجه مانند بند مذکور (بند 5) توسط فروشگاه اینترنتی ونداکالا اقدام خواهد شد.

 

8- ساعت پاسخگويي

خریداران فروشگاه اینترنتی ونداکالا میتوانند از طریق فرم موجود در صفحه تماس با ما  در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز یا شماره تماس های موجود در همان صفحه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 20 با ما ارتباط باشند.

 

9- نحوه پرداخت وجه

خریدار می تواند مبلغ خرید را از طریق یکی از دو روش زیر انجام دهد:

1-پرداخت آنلاین درگاه آی دی پی  2- کارت به کارت به شماره کارت مندرج در صفحه صورتحساب

 

10- نحوه ثبت شكايات 

مشتری می تواند از طریق یکی از راه های ارتباطی در فرم تماس با ما ، شکایت خود را ثبت و یا پیگیری نماید.

 

11- محتوا

فروشگاه اینترنتی ونداکالا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی ونداکالا تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ونداکالا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

وب ‏‌سایت فروشگاه اینترنتی ونداکالا هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد.

سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت فروشگاه اینترنتی ونداکالا تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

 

11- قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه اینترنتی ونداکالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.فروشگاه اینترنتی ونداکالا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

 

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.